niedziela, 8 stycznia 2012

Out of my mind

Witajcie po dłuuugiej przerwie :) Aż mi głupio, że tak dawno tu nie zaglądałam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie- szpital, badania... nie będę Was zanudzać nieprzyjemnymi szczegółami.
Mamy karnawał- w tym sezonie pazurki powinny błyszczeć bardziej niż kiedykolwiek. Z tego względu zdecydowałam się Wam dziś pokazać osławiony, na wielu bloogach,  Out of my mind marki Essence w zestawieniu ze srebrnym lakierem, tej samej marki, do stemplowania.Wzorek pochodzi z płytki S3.



Zdjęcie, może nie najlepszej jakości,ale za to perfekcyjnie oddaje kolor lakieru bazowego.
Po kilku dniach noszenia ożywiłam nieco mani zielonymi cekinkami :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny mani, zawsze podobały mi się takie wzorki w kółka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie to wygląda, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń