piątek, 11 listopada 2011

Witajcie !!!

To pierwszy post na moim nowym blogu, ale to już przecież wiecie ;-P
Na początek może kilka słów o sobie. Mam na imię Agnieszka i pochodzę z uroczego małego miasteczka, nazywanego Wenecją Mazowsza- Pułtuska. Na co dzień pracuję jako instruktor fitness. Muszę się od razu przyznać, kocham mój zawód i nie zamieniłabym go na żaden inny. Z tego względu na blogu często znajdą się sportowe nowinki, porady i moje ulubione ćwiczenia. W wolnych chwilach odstresowuję się.... malowaniem pazurków, więc nie zabraknie tu recenzji lakierów,metod pielęgnacji z jakich sama korzystam i zdjęć wzorków. Od czasu do czasu pokuszę się o kilka słów na temat wypróbowanych kosmetyków, przeczytanych książek,itp.
Kolejną moją wielką pasją jest fotografia. Niestety nie posiadam dobrego aparatu, dzięki któremu mogłabym się wyżyć artystycznie ;-P ale mam nadzieję, że to co Wam pokażę okaże się miłe dla oka. Będę bardzo wdzięczna za wszystkie komentarze i sugestie.
Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do czytania.
Uff, pierwsze koty za płoty. Więc teraz biorę się do roboty, aby w najbliższym czasie miło Was zaskoczyć :)

Hello !!!
It's my first post on my blog, but You already know this
For a starters, some info about me
My name is Agnieszka, and I'm from lovely little town, named as the Venice of Mazowsze - Pultusk.
My daily occupation is fitness trainer.
I must confess... I love my occupation,and wouldn't change it to any other,
Thanks for that, there will be often sports news, advices and my favourite workouts.
In my free time, I'm relaxing with nail painting,so there wouldn't be lacking of nail lacquer reviews, caring methods used by me, and photos of nail styles.
From time to time, there would be some words about freshly tested by me cosmetics, readed books, etc.
Another one of my big passions is photography. Unfortunately I don't have good camera, thanks to which, I could take my artistic expression but I'm hoping, that which would be seen, will be nice for an eye.
I would be very grateful for all of Yours comments and sugestions.
Do You think,that I could make you read my works? I hope so
I'm getting started,so in the nearest time, you would be nicely suprised
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz