piątek, 30 listopada 2012

Lovely Holographic eyes

Wśród półek sieci Rossman  bez trudu można odnaleźć gablotkę marki Lovely. Przyznam szczerze,nigdy nie były to moje ulubione kosmetyki,głównie ze względu na kiepską jakość. Czasami można jednak natrafić tam na coś ciekawego. Szukając w necie cieni holograficznych,które chciałam koniecznie wypróbować, niechcący natknęłam się na kilka fotek serii Holographic eyes. Kiedy poszłam do sklepu żeby zobaczyć je na  żywo akurat była na nie promocja. Potraktowałam to jako głos z nieba i kupiłam wszystkie cztery dostępne kolory.


Opakowanie dość solidne, w stylu marynarskim. Wzorki wytłaczane w cieniach można sobie wybrać: jest rozgwiazda i kotwica (co widać na zdjęciu),ale także konik morski, fala i ster.



Mamy tutaj niebieskofioletowy 04, coś pomiędzy ciepłym fioletem a burgundem 02, brąz z odrobiną różu 01 i morską zieleń 03.





Moje pierwsze wrażenie było bardzo bardzo dobre. Zobaczcie co było dalej.



Pigmentacja wydawała się w porządku,ale...


... bezpośrednio na skórze już nie ma takiego szału.


Jak widzicie na dwóch ostatnich zdjęciach (pierwsze w świetle dziennym, drugie przy sztucznym oświetleniu), nawet baza, w górnej części paska, nie była w stanie dobrze podbić koloru.
Ogólnie dają fajny efekt,dobry do makijażu dziennego. Najlepiej pracowało mi się z brązem. Ładnie opalizuje  na różowo. Stosując gradient solo stworzy ciekawy look. Burgund przypomina nieco Essence Wild Craft 03 Mystic Lilac, a niebieskofioletowy to wypisz wymaluj numer 11 z paletki Technic electric,których recenzje już wkrótce.
O ile intensywność koloru nieco mnie zawiodła,to trwałość bardzo zaskoczyła na plus. Przykładowo,makijaż zrobiony brązem wytrzymał 10 godzin na uczelni,w tym 2 godziny gimnastyki i 2 godziny koszykówki (!!!). Moim zdaniem rewelacja :)

A może Wy miałyście styczność z holografami dostępnymi w Polsce? Piszcie,jestem bardzo ciekawa waszych opinii. 
Buziaczki :)

PS. Całkiem bym zapomniała. Widziałam ostatnio,że serie tą wzbogacono o dwojaczki w nowych kolorach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz