wtorek, 21 lutego 2012

Sensique - zmywacz do paznokci

Skusiłam się na ten zmywacz ze względu na przemiły arbuzowy zapach :)

Jeśli ktoś w Waszym otoczeniu narzeka na smród zmywacza unoszący się w powietrzu,to produkt ten jest bardzo dobrym rozwiązaniem.







Plusy:
- bezacetonowy,
- zawiera olejek rycynowy i proteiny koziego mleka,dzięki czemu regeneruje,odżywia i wygładza płytkę,
- wpływa też pozytywnie na skórki,zapobiegając ich przesuszeniu,
- zgodnie z tym co pisze producent, zmniejsza skłonność do rozdwajania i łamania paznokci,
- receptura przebadana dermatologicznie,
- no i tak jak już mówiłam apetyczny (jak na zmywacz ;-P) kolor i zapach.

Minusy:
- dość niewygodna butelka,brak dozownika i duża średnica szyjki sprawia,że łatwo można przesadzić z ilością na waciku,
- bardzo szybko paruje,po nasączeniu wacika,dosłownie po 30 sekundach nie ma śladu po zmywaczu,
- moim zdaniem jest za słaby,ma problemy,szczególnie z ciemnymi lakierami i gliterami (nawet przy stosowaniu metody "na folię" pojawiają się kłopoty),
- po dłuższym kontakcie ze skórą dłoni powoduje paskudne podrażnienia,tutaj mam na myśli metodę "na folię".

Czy warto go kupić? Oceńcie same ;-P
200 ml buteleczka kosztowała około 8 zł

2 komentarze:

  1. ja mam taki i uważam go za najlepszy zmywacz jaki używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak większość zmywaczy przy drugim lub trzecim opakowaniu zaczął mi strasznie przesuszać skórę. Więcej nie kupię, bo używam teraz mieszanki, która się bardziej mojej skrze podoba: aceton/gliceryna/woda ;)

    OdpowiedzUsuń