poniedziałek, 22 października 2012

Konad Remover- profesjonalny zmywacz do paznokci

Firma Konad wszystkim z Was kojarzy się zapewne ze stempelkowym systemem zdobienia paznokci. Wszyscy je mają, mam i ja ;-P Ale dziś recenzja innego ich produktu,mianowicie zmywacza do paznokci.
Wpadł mi w oko kiedyś na allegro przy okazji innych zakupów kosmetycznych,a że jeszcze wtedy nie było takich fajnych buteleczek w ogólnodostępnej sprzedaży skusiłam się od razu.


Nie był drogi,kosztował, z tego co pamiętam, w granicach 6-7 zł za 185 ml.
Ucieszyłam się,bo buteleczka z tłoczkiem- taka wygodna,pomyślałam- Raz przykładasz wacik,lekko naciskasz i już pięknie nasączony .


Ale mina nieco mi zrzedła,gdy odwróciłam opakowanie. 84% acetonu- przy moich wiecznie przesuszonych płytkach to kiepsko :(
Dalej było jeszcze gorzej. Butelka po 2 użyciach zepsuła się- tłoczek ciężko pracował,nie można było dobrze nasączyć wacika,a kiedy butelka się przechyliła to przeciekała.
Kolejny minus to nieziemski smród,który jeszcze dziś,kiedy tylko sobie przypomnę,przyprawia mnie o mdłości. Bleeeeeeeeeeeeee.....
Czy taki "profesjonalny" to też nie dałabym sobie ręki uciąć. Zmywał raczej przeciętnie,a skórki i płytka paznokciowa była w opłakanym stanie- przesuszona do granic możliwości.

Podsumowując, czasem nawet dobra marka zalicza wpadki i niestety ten zmywacz do takich należy. Dostaje ode mnie  łatkę: NA WŁASNE RYZYKO!!!

Jeśli macie jakieś uwagi,zapraszam do komentowania :) Piszcie o czym chciałybyście czytać,a postaram się sprostać Waszym oczekiwaniom.
Buziaczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz