czwartek, 25 października 2012

Powitanie z Afryką

Coś na zimne dni?
Oczywiście dobre masło do ciała :)


BeBeauty Body Expertiv to oczywiście marka kosmetyków z Biedronki. Kiedy seria masełek pojawiła się po raz pierwszy byłam do niej sceptycznie nastawiona,ale przeważył zapach. Spa Afryka Odżywcze Masło do ciała wg. producenta pachnie bergamotką,dla mnie to mieszanka przywodząca na myśl połączenie aromatów korzennych z nutką słodkiego cynamonu. Ogólnie zapach jest słodki,ciężki,ale przyjemny. Długo pozostaje na skórze.
Konsystencja jest,moim zdaniem genialna, nie za rzadka (nie przelewa się przez palce),ani nie za gęsta (łatwo się rozsmarowuje). Już po pierwszym użyciu zauważyłam świetne nawilżenie i delikatne natłuszczenie skóry,co w sezonie jesienno -zimowym jest bardzo ważne. Nie wiem czy to tylko moja obserwacja,ale masełko pozostawia na ciele cieniutką warstewkę,która niesamowicie wygładza skórę,a jednocześnie jakby otula kocem- daje wrażenie ciepła.
Na koniec kilka słów o opakowaniu. Plastikowy słoiczek- 200 ml. Porządnie wykonany- naklejki nie odklejają się,nie odbarwiają,plastik nie pęka tak łatwo. Jedyny minus jakiego się dopatrzyłam to to,że opakowanie jest gładkie i wilgotnymi łapkami miałam problem z odkręcaniem (trzeba było przywyknąć do odkręcania przed kąpielą).

Opinia:
Rewelacyjny produkt,za naprawdę niewielkie pieniądze. Dobrze nawilża,natłuszcza i wygładza skórę dzięki ekstraktom z passiflory i orzechów kola. Na lato jak dla mnie troszkę zbyt ciężki zapach,ale na teraz super.
Gorrrąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz